2014.08.24. Mitől vagy te te

Szia Kincsem!
Egy külön bejegyzést szántam arra, hogy úgy nagyjából, felsorolás szinten leírjam, milyen us vagy, miket csinálsz mostanában, mitől vagy te az, aki:
Hát, lássuk csak. Vigyorogsz. Rengeteget. Ha olyan zene szól, ami tetszik, ülve előre-hátra mozogsz, vagy állva rugózol: táncolsz. Szereted, ha énekelünk.
Voltunk baba mama klubban. Régóta először. Pillanatok alatt összebarátkoztál egy nővel, nem is érdekelt, ha kimentem, figyelted ahogy mutogat neked, énekel, játszik. Kúsztál másztál mindenfelé. Mindenkit megérintettél, aki hagyta.
A boltban, mikor sorban állunk, a hátam mögött álló nénikkel, nőkkel huncutkodsz. Mindenkivel, aki nőből van, és csak rádnéz, rádmosolyog. Ez alatt azt értem, hogy Természetesen vigyorogsz, nyújtott kézzel intesz neki, de a kezed közben magasan a levegőben marad, a kezed ökölbe szorítod, majd kinyitod, az orrod ráncolod, annyira nagyra nyitod a szád, hogy a szemedet összehúzod közben, csak egy résen kukucskálsz. Közben hangokat is adsz ki... Olyan orrhang szerű. Utánozni tudnám, de leírni esélytelen. Az egészből ez jön le: "Szia!!! Nézd, már hat fogam van!! De jó itt Anya kezében! Te ki vagy? Muti a pénztárcád! Gyere közelebb, hadr érintsem meg az arcod. Jófejnek tűnsz"... Imád mindenki.
Itthon jössz, mész. Mindenhol felállsz, kezdesz lépegetni. Kapaszkodva megkerülöd az asztalt, engem a székben ülve, a szekrény mellett végigmész, majd be, az asztal alá. Ha lehetőség van rá, elengeded a falat, fél kézzel kapaszkodva már a vicsorítás határát súrolva vigyorogsz, és intesz.
Ha a kezedben van valami, rádnézek, mosolygok, ugyanezzel az arckifejezéssel magasra emeled a bizonyos tárgyat, mintha mutatnád: " Nézd, Anya, találtam egy lovat/macit/zacskót/kupakot/izét"
Már egyre több mindent elérsz, ráadásul pipiskedsz. Nagyon kell figyelni, nehogy megkaparints valami veszélyeset. És ha bármi elérhető helyre kerül, azonnal kiszúrod, és olyan sebességgel mászol oda, hogy másnak sétálva is gyors :D
Már gyurmát kakilsz, viccesen elbújsz néha, míg világra hozod az aktuális gyurma adagot. Két kedvenc helyed erre a célra az akvárium és az ablak melletti fal közötti kb 39cm széles rész, vagy az ablak masik oldalán a radiátornál.
Egyre több fiókon van babazár, mert kihúzogatod, ami nem baj, de olyan sebességgel csapod be, markolva a fiók elejét, és egy az egyben odacsukva az ujjad, hogy ha vastagabbak lesznek, és nem férnek el pobt abban a kis résben, már nem lesz vicces.
Ha teregetek 10szer kipakolod az összes vizes ruhát, míg én egy pólót kifordítok, és szépen, gyűrődésmenteden kiteritek. Aztán visszateszem a kosárba amit kiszedtel, hogy megint kiszedhesd. Nezehen unod meg.
Van, hogy bejarod a lakást, kirámolsz mindent, ami az utadba kerül (pl a szennyestartót pipiskedve, amig leér a kezed, vagy a babakocsi kosarát), és nem erdekel, hogy én hol vagyok mit csinálok. Máskor meg csak kilépek a szoba küszöbén, és azonnal sirva fakadsz, kétségbeesve mászol utánam
Ha pisilek, ülsz ajtó előtt, és nyúlkálsz be a szellőzőrácson. Ma dugdostam ki neked rajta szines betet zacsikat. :D
Evés közben szépen bekapod a kanalat, lenyeled, hangosan követeled a követeled a következőt... Vagy ráharapsz a kanálra, és nem engeded el. Vagy belefujsz, és az egész rajtam köt ki. Néha hisztizel, majdnem sírsz, elfordulsz, de azért lenyeled. Ilyenkor Szerintem fájhat a hasad..
Éjjel vagy odasimulsz egyikünkhöz, és nyugodtan alszol, vagy megállás nélkül forgolódsz, rugdosol... A kezed a számban, a lábad apudéban.
Nappal az ölemben alszol, nagy ritkán le tudlak tenni az ágyunkra, de ekkor is félóránként felnézel. Ha ott vagyok, leteszed a fejed, és alszol tovabb. Ha nem, sirva indulsz a keresésemre. Szoval ott kell legyek
Amikor apud hazaer, kitoro örömmel maszol oda hozza, kimasznal a liftekhez a folyosora, ugy kell visszatartani, akkor meg sirnal, hogy engedjelek el.
Mosogatas kozben ulsz a foldon, jatszol a direkt ezzel a cellal ott tartott kartondobozban levo befottesuveg tetokkel, tejszinhab kupakokkal, kindertojasokkal, aztan elindulsz, es tepkeded a szemeteszsak szelet, piszkalod a teritot, lehuzod az osszes konyharuhat a szekrenyajtokrol, a labamba kapszkodva rangatod a gatyam, korbejarod a konyhat lepkedve. Ha hagynam, belemasznal a hutobe, kipakolnad az osszes szekrenyt.
10percenkent a kezembe jossz, nem hagysz beken, mig fel nem veszlek, van, hogy 1 perc mulva, akkor is, ha most tettelek le. Bar ilyenkor valoszinuleg mar almos vagy, azert maszol ram folyton.
Imadod a hajunkat rangatni. Faj :/
Gyönyörűen iszol poharbol, egyedul ragcsalsz kenyeret, babapiskotat.
Szereted a spagettit, imadod a huslevest, a palacsintat, de barmit megeszel, amit latsz, hogy mi eszunk. A citromot onkent ragcsalod, nem zavar, hogy savanyu. A Strandon is kaptam egy mentes Mojitot, amit alig birtam toled meginni, persze meg kellett kostold, kiloptad a szivoszalamat, es megetted belole a citromot :)
Imadlak :D
Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Csók Manó!